مراقب JokerQuiz باشید – این یک کلاهبرداری است.

تبلیغ افزارها برنامه های ناخواسته ای می باشند که با رضایت یا بدون رضایت کاربر روی سیستم نصب شده اند. آنها تنظیمات مرورگر اینترنت شما را تغییر می دهند و تبلیغات پاپ آپ ناخواسته و جعلی را نمایش می دهند. همچنین با ارائه پیشنهادات باورنکردنی کاربران را فریب می دهند. با پیشرفت های تکنولوژیکی، تبلیغ افزارها هوشمند تر می شوند.

JokerQuiz_fraud

JokerQuiz یکی از ابزارهای تبلیغاتی است که وانمود می کند مسابقه ای است که برنده می تواند سامسونگ S7 یا آیفون ۷ را با کمترین قیمت دریافت کند.

شکل 1

شکل ۱

جوکرکوییز چگونه کار میکند؟
۱٫ سوالاتی که در جوکرکوییز مطرح شده اند به اندازه کافی ساده هستند تا کاربر را به دام بیندازند. با ارائه پاسخ درست، کاربر می تواند سامسونگ S7 یا آیفون ۷ را با کمترین قیمت دریافت کند. قیمت آن می تواند از ۲۵۰ – Rs. 500. متغیر باشد.

شکل 2

شکل ۲

۲٫ این مسابقه شماره تلفن همراه کاربر را می خواهد و سپس یک رمز یکبار مصرف (OTP) تولید می کند که به شماره ارائه شده ارسال می شود. مقدار نمایش داده شده به چرخه صورتحساب بعدی کاربر اضافه می شود و یا از شارژ اضافی کاربر (شکل ۳، شکل ۴) کسر می شود.

شکل 3

شکل ۳

شکل 4

شکل ۴

همانطور که می بینیم، چنین پیشنهاداتی به اندازه کافی جذاب هستند که تقریبا هر کسی را فریب می دهند. به شدت توصیه می شود که به هیچ پیشنهاد یا تبلیغ وسوسه کننده اعتماد نکنید. بازی های مسابقه ای اصلی هرگز پول درخواست نمی کنند و گوشی های گران قیمت مانند این ها را با قیمت های ارزان نخواهند داد. به یاد داشته باشید، اشتباه برای به دست آوردن چیزهای رایگان می تواند منجر به نتایج ناگوار شود.

اقدامات پیشگیرانه

  • هرگز به پیشنهاداتی که بیش از حد درست به نظر می رسند اعتماد نکنید. اگر فکر می کنید چیزی مشکوک است، به احتمال زیاد همینطور است. همیشه به غریزه خود اعتماد کنید.
  • هرگز برای معاملاتی که برایتان ناشناخته است، پولی پرداخت نکنید.
  • هرگز اطلاعات شخصی یا محرمانه خود مانند شماره تلفن همراه، شماره کارت اعتباری، جزئیات حساب بانکی یا رمز عبور / PIN / رمز یکبار مصرف را به اشتراک نگذارید.

کارشناس
– Nayan Vairagi | آزمایشگاه های امنیتی کوییک هیل!

این نوشته در تهديدات جديد ارسال و , , , , , , , , , , , , , , , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *