چند ویژگی برجسته که هر کاربر کوییک هیل باید بداند

کاربران محصولات امنیتی کوییک هیل و خوانندگان این وبلاگ به خوبی از ویژگی‌های استثنایی که ما به مشتریان ارزشمند خود ارائه می‌دهیم، با خبر هستند. ما می‌خواهیم تا به بعضی از این مزایای منحصر به فرد کوییک هیل اشاره کنیم و ثابت کنیم که چقدر کاربران ما برای ما ارزشمند و قابل احترام هستند. در اینجا تنها برخی از مزایای استفاده از محصولات کوییک هیل عنوان شده و این‌ها فقط چند مورد از انبوه ویژگی‌های منحصر به فرد کوییک هیل است و همین امر است که ما را از سایر محصولات امنیتی متمایز ساخته است :

ارتقاء رایگان به آخرین نسخه محصول
جدای از آپدیت منظم ویروس‌ها، ما نسخه اصلی محصولات خود را نیز یک بار در سال منتشر می‌کنیم. ما سعی کرده‌ایم تا خودمان را به سوی ارائه ویژگی‌های نوآورانه و پشتیبانی فنی عالی متناسب با هر نسخه جدید سوق دهیم. ما می‌دانیم که بسیاری از مردم اهمیت به روز رسانی محصول آنتی ویروس را دست کم گرفته‌اند. بعضی از آن‌ها نیز نسبت به صرف هزینه های هنگفت برای خرید یک مجموعه جدید در هر سال مردد هستند. راهکار ما برای این دسته از افراد، ارتقاء لایسنس محصول خود جهت استفاده از نسخه جدید منتشر شده است.

این امر با کمک یک دانلود ساده از وب سایت رسمی کوییک هیل انجام خواهد شد. به عنوان مثال، کسی که محصول کوییک هیل ۲۰۱۱ دارد گزینهٔ ساده برای به روز رسانی به کوییک هیل ۲۰۱۲ دانلود ابزار upgradation است. تا زمانی که لایسنس کاربر معتبر است، او می‌تواند از این مزایای رایگان لذت ببرید. به همین ترتیب کاربران کوییک هیل ۲۰۱۲ نیز قادر خواهند بود تا با استفاده از این گزینه اقدام به ارتقای محصول خود به ۲۰۱۳ نمایند.

۲ ماه پاداش برای تمدید لایسنس
بسیاری از کاربران کوییک هیل مطلع نیستند که اگر آن‌ها لایسنس خود را قبل از تاریخ انقضاء تمدید نمایند، می‌توانند ۲ ماه جایزه رایگان دریافت کنند. درست است! اگر شما لایسنس خود را قبل از تاریخ انقضای اشتراک تمدید نمایید، می‌توانید ۱ سال لایسنس را به علاوه یک دوره جایزه ۲ ماه اضافی دریافت کنید. لطفاً توجه داشته باشید که این مسئله تنها در مواردی که در آن تمدید قبل از تاریخ انقضاء اعتبار انجام شود صورت می‌پذیرد. این فهرستی از سؤالات متداول برای پاسخ به هر پرسش شما است.

با مزایای شبیه به این، ما همواره در تلاش هستیم تا بر ارزش خدمات و محصولاتی که برای شما فراهم می‌کنیم، بیفزاییم. ما همواره قدردان اعتماد شما هستیم و می‌خواهیم تا بهترین خدمات را به شما حتی فراتر از انتظارات شما ارائه دهیم. هدف ما ایجاد روابط بلند مدت قوی با مشتریان خود می‌باشد و ارائه مزایای مالکیت منحصر به فرد به مشتریان برای ما بسیار لذت بخش است.

این نوشته در کوییک هیل ارسال و , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *