انتشار بسته امنیتی توتال سکیوریتی کوییک هیل ویژه Mac

کوییک هیل مفتخر است تا جدیدترین محصول امنیتی خود را معرفی نماید – کوییک هیل توتال سکیوریتی Mac.
این محصول برای یکی از پیشرفته‌ترین سیستم عامل‌های جهان، Apple Mac OS X طراحی شده است، کوییک هیل توتال سکیوریتی Mac ، یک محصول امنیتی هوشمند است که می‌تواند برای کاربران خود ویژگی‌های پیشرفته حفاظتی را بدون کاهش عملکرد سیستم فراهم نماید.

ویروس‌ها، تروجان ها و دیگر تهدیدات امنیتی Apple Mac در طول چند سال گذشته به طور فزاینده ای افزایش یافته‌اند و توتال سکیوریتی Mac کوییک هیل برای افزایش مدت شکست ناپذیری مک و امنیت بیشتر آن در نظر گرفته شده است. افزایش محبوبیت پلت فرم مک موجب شده تا امروزه پیشروان و نویسندگان malware، دستگاه های اپل را با بهره از تکنیک‌های پیشرفته مهندسی اجتماعی و ویروس‌ها مورد آسیب قرار دهند.

ما تیم امنیتی کوییک هیل، همواره در تلاشیم تا پاسخگویی نیازهای امنیتی سالم کاربران کامپیوتر باشیم . به همین منظور، اکنون توتال سکیوریتی Mac کوییک هیل را با ویژگی‌های قدرتمند، پایدار، غنی و همراه با راهکارهای امنیتی سریع، برای کاربران مکینتاش اپل ارائه نمودیم .

ویژگی‌های شگفت انگیز توتال سکیوریتی Mac کوییک هیل
Mac Security: ما نیاز به یک راهکار که مانع عملکرد و یا سرعت مکینتاش اپل باشد را درک می‌کنیم . محصول مورد نظر ما می‌تواند حفاظت آنی را جهت ایمن نگه داشتن مک شما در برابر تروجان ها، کرم‌ها، ویروس‌ها و تهدیدات دیگر، بدون به خطر انداختن عملکرد آن فراهم نماید.

  • Virus Protection : این ویژگی حفاظت زمان صفر را همراه با تشخیص هر گونه تهدیدات مخرب به محض ورود به سیستم Mac شما فراهم می‌کند .
  • AntiMalware : کوییک هیل تمامی فایل‌ها و پوشه‌ها را با سرعت رعد و برق اسکن می‌نماید. هرگونه ابزارهای تبلیغاتی مزاحم، rogueware، شماره گیر، riskware و یا سایر نرم افزارهای مخرب را تشخیص و فوراً از سیستم شما حذف می‌کند . این اجازه را به شما می‌دهد تا با پلت فرم‌های دیگر مانند ویندوز تبادل داده داشته و اطلاعاتی را به اشتراک بگذارید و این کار بدون هیچ گونه نگرانی از نرم افزارهای مخرب انجام می دهد.
  •  AntiSpyware : جاسوس افزار می‌تواند تهدیدات را به عنوان تبلیغات ناخواسته نمایش دهد و بر فعالیت کاربر نظارت داشته باشد. کوییک هیل می‌تواند چنین برنامه‌هایی را به صورت پیشگیرانه تشخیص و از بین ببرد.

Web Security:
این ویژگی پیشرفته مبتنی بر ابرهای امنیتی، کاربران مکینتاش را در زمان بازدید از سایتهای اینترنتی در برابر تهدیدات امنیتی ایمن نگه می‌دارد . همچنین صفحات جعلی و کلاهبردارانه ای که می‌تواند پول و اطلاعات شما را به سرقت ببرد را فوراً مسدود می‌نماید.

  •  Browsing Protection: وب سایت‌های حاوی کدهای مخرب را به صورت پیشگیرانه مسدود می‌کند. هر گونه تلاش برای هدف قرار دادن سیستم یا مرورگر یا برنامه را متوقف می‌نماید.
  •  Phishing Protection: حملات فیشینگ سعی می‌کنند تا اطلاعات و پول‌های شما را از طریق صفحات جعلی و ترفندهای مهندسی اجتماعی به سرقت ببرد . توتال سکیوریتی Mac صفحاتی مانند خرید آنلاین، بانکداری اینترنتی یا جستجوهای در وب را که حاوی این نوع فعالیت‌های مخرب باشد را مسدود می‌کند .
  •  Parental Control: این ویژگی انعطاف پذیر، به والدین اجازه می‌دهد تا فعالیت‌های آنلاین کودکان خود را کنترل کنند. دسته بندی‌های کامل وب سایت (یا وب سایت‌های خاص) می‌تواند به راحتی محدود شود . والدین نیز می‌توانند زمان دسترسی به اینترنت را برای بچه های خود به صورت روزانه یا هفتگی برنامه ریزی نمایند.

Email Security : با سرورهای امنیتی مبتنی بر ابر، کوییک هیل از رسیدن ایمیلهای اسپم، ایمیلهای فیشینگ و ایمیلهای آلوده به صندوق ورودی شما جلوگیری به عمل می‌آورد.

  •  Email Protection : به شما اجازه می‌دهد تا مجموعه ای از قوانین از پیش تعریف شده را برای دریافت و خرید و فروش با ایمیل خاص تنظیم نمایید. ایمیل‌های مشکوک یا فایل‌های ضمیمه آلوده را بلافاصله فیلتر می‌کند .
  •  Spam Protection: این ویژگی ایمیلهای هرزنامه ای را که به سیستم شما می‌رسد را فوراً مسدود می‌کند.

Scan My Mac : این ویژگی به شما اجازه می‌دهد تا دستگاه اپل مکینتاش خود را به صورت خودکار یا سفارشی اسکن نمایید. اسکن کامل یا سفارشی همچنین می‌تواند بر روی دستگاه شما برنامه ریزی گردد.

  • قابلیت استثناسازی فایل‌ها و پوشه‌ها به شما اجازه می‌دهد تا فایل‌های خاصی را برای اسکن استثنا نمایید. این امر موجب صرفه جویی در زمان شده و به شما کمک می‌کند تا از افزونگی جلوگیری به عمل آورید .
  • قابلیت قرنطینه و پشتیبان گیری به شما اجازه می‌دهد تا فایل‌های آلوده را ایزوله نمایید. مانند فایل‌های رمزگذاری شده و ذخیره شده در پوشه قرنطینه که از اجرای آن‌ها جلوگیری شده است. ویژگی تهیه نسخه پشتیبان به شما اجازه می‌دهد تا یک نسخه کپی از فایل آلوده را قبل از تعمیر تهیه و آن را نزد خود نگه دارید .

MacBook Tracking : ویژگی ردیابی لپ تاپ Quick Heal به شما اجازه می‌دهد تا به راحتی موقعیت مکانی Apple MacBook گم شده و یا به سرقت رفته خود را یافته و آن را روی نقشه آنلاین ردیابی نمایید .

ویژگی‌های دیگر :
کوییک هیل توتال سکیوریتی Mac ، به روز رسانی خودکار، به روز رسانی آفلاین (فایل‌های آپدیت را می‌توان در دستگاه ذخیره کرد) و اطلاعات به روز رسانی را برای کاربران خود فراهم می‌کند . محفاظ پسورد را می‌توان فعال کرد و گزارشات را نیز می‌توان در یک روش کاملاً انعطاف پذیر و جامع سفارشی ساخت.

کوییک هیل توتال سکیوریتی Mac ، پیشگیری و حفاظت آنی در برابر تهدید را برای کاربر فراهم می‌کند و به شیوه ای ساده که مانع عملکرد سیستم نگردد. این جدیدترین راهکار امنیتی برای سیستم عامل Mac OS X می‌باشد که مخصوص کاربران باتجربه و همچنین کاربران تازه کار مکینتاش طراحی شده است. این محصول قدرت و کارایی بسیار بالایی دارد و برای اینکه کامپیوترهای اپل مکینتاش خود را از انواع تهدیدات و تروجان ها محافظت شده باقی نگاه دارید استفاده از آن ضروری است .

این نوشته در کوییک هیل ارسال و , , , , , , , , , , , , , , , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *