تور پاریس ویژه خریداران کوییک هیل

همانطور که مطلعید، همکاران در بخش توسعه تجاری کوییک هیل اقدام به برگزاری جشنواره پاریس ویژه خریداران ایرانی کرده اند. افرادی که در مدت این جشنواره یعنی از ۲۰ بهمن ۸۹ تا ۲۰ فروردین ۹۰ اقدام به خرید و فعالسازی محصولات کوییک هیل نمایند، در قرعه کشی شرکت خواهند کرد. گفتنی است امتیازات این قرعه کشی در بین کاربران خانگی و شبکه محاسبه می گردد. بدین صورت که به ازای خرید هر کاربر نسخه ی آنتی ویروس پرو ۱، کوییک هیل اینترنت سکیوریتی ۲ و توتال سکیوریتی ۳ امتیاز اعطا می شود. به عنوان مثال اگر شخصی یا سازمانی آنتی ویروس ۱۰۰ کاربره ادمین کنسول نسخه اینترنت سکیوریتی خریداری نماید، از ۲۰۰ امتیاز و اگر شخصی یک نسخه توتال سکیوریتی تک کاربره خرید نماید، از ۳ امتیاز برخوردار خواهد شد.
این قرعه کشی در ایام نوروز برگزار و نتایج آن از طریق سایت رسمی کوییک هیل اعلام خواهد شد.
برای اطلاعات بیشتر از لینک زیر دیدن فرمایید:
برای خرید می توانید به فروشگاه اینترنتی کوییک هیل مراجعه نمایید، تا ضمن خرید به عضویت باشگاه کوییک هیل در آمده و از مزایای آن مانند برخورداری از ۱۰% تخفیف، در خریدهای آتی و امکان معرفی به دوستان و بهره مندی دوست شما از ۱۰% تخفیف در خرید اول و نیز افزایش ۱۰ درصدی اعتبارتان استفاده نمایید.
این پاداش ناقابلی است به همه دوستانی است که آنتی ویروس را از لحاظ تکنولوژی و مشخصات فنی آن انتخاب می کنند و  برای نام و شهرت اهمیتی قائل نیستند.
این نوشته در عمومی, کوییک هیل ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *