سکورایت اندپوینت سکیوریتی (EPS) نسخه ۷٫۱ منتشر شد

شرح ویژگی های کلیدی: هم اکنون اندپوینت سکیوریتی (EPS) نسخه ۷٫۱ با برخی از ویژگی های جدید و بهبود یافته منتشر شد. این مطلب راهنمای جامعی در مورد EPS 7.1 ارائه می دهد.

نسخه جدید شامل توسعه ویژگی های اصلی و امکانات EPS با تمرکز ویژه بر پیشگیری از نشت اطلاعات (DLP)، آپدیت منیجر، مدیریت دارایی، حفاظت در برابر باج افزار و غیره می باشد.
EPS.7.1-blog-post-imageپیشرفت های کلیدی

نصب آسان در محیط های توزیع شده:
امروزه شبکه های سازمانی در مکان های مختلف اداری توزیع شده اند و تقریبا دفاتر و شعبات مختلف سازمانها با اتصال به اینترنت می توانند از راه دور به اطلاعات مهم یکدیگر دسترسی یابند.
با نسخه ۷٫۱، مدیریت کاربران در سراسر مکان های جغرافیایی توزیع شده آسان تر شده است.
کنسول متمرکز سکورایت EPS، مدیران IT را قادر می سازد تا سرور EPS را در دفتر مرکزی (HO) نصب کرده و کاربران را در هر مکان و یا شعبه خارجی گسترش دهند.
کلاینت های دفاتر مختلف می توانند از طریق IP عمومی معتبر و یا دامنه کامل (FQDN) با سرور EPS در دفتر مرکزی (HO) ارتباط برقرار کنند.
مدیران IT می توانند از راه دور سیاست های امنیتی یکپارچه ای برای هر دفتر اعمال کنند و وضعیت و گزارش اندپوینت ها را دریافت کنند.

گسترش روی سیستم های میزبان Azure/AWS:
Azure-Image_EPS-7.1-1024x617همچنین ویژگی جدید توسعه داده شده این امکان را به مدیران IT می دهد تا علاوه بر امکان نصب سرور EPS بر روی سرور داخلی، سرور EPS را بر روی فضای ابری Microsoft Azure و AWS Platform آمازون نصب کنند و کلاینت ها را در همه مکان های توزیع شده مدیریت کنند.

نظارت بهینه شده بر داده با پیشگیری از نشت اطلاعات (DLP):

  • کنترل و مانیتورینگ فعالیت های چاپ: EPS 7.1 کنترل و نظارت بر فعالیت های چاپ همه کلاینت ها را تسهیل می کند.
    اولویت های پرینت می تواند بر روی کلاینت ها پیکربندی شود تا مدیران IT بتوانند بر فعالیت های چاپ نظارت کرده و سوابق دقیقی از فعالیت های چاپ به دست آورند.
  • استثناء کردن دامنه های داخلی:
    این بهینه سازی به مدیران IT اجازه می دهد دامنه داخلی را از مانیتورینگ DLP مستثنی کرده، و مجوز انتقال اطلاعات محرمانه در داخل سازمان را بدهند.
  • استثناء کردن اشتراک شبکه برای ذخیره سازی داده:
    EPS 7.1 برخی درایوهای شبکه/پوشه های خاص را استثناء می کند، و به کاربران اندپوینت اجازه کپی و ذخیره سازی اطلاعات محرمانه در شبکه های داخل سازمان را می دهد.
  • پشتیبانی پیشرفته از پسوند های سفارشی:
    مدیران IT می توانند در کنار پیکربندی و مانیتور فهرست پسوندهای از پیش تعریف شده، پسوندهای جدید مورد نظر خود را نیز تعریف کنند. همه فایل ها با پسوند مشخص شده توسط کاربر در سیاست DLP نظارت و یا مسدود می شود.

نسخه جدید همچنین از امکان استفاده از بسته ویژگی های DLP برای واحد / کلاینت خاص بهره می گیرد. راهکار Seqrite DLP به عنوان یک ویژگی افزودنی با Seqrite EPS Total و Business Editions و یک ویژگی یکپارچه در محصول EPS Enterprise رونمایی شده است.

تنظیم محدودیت پهنای باند با Update Manager:
می توان پهنای باند قابل استفاده برای ویژگی آپدیت منیجر (بروزرسانی مرکزی) را محدود و یا زمانبندی کرد تا به روز رسانی در یک محیط توزیع شده به صورت بهینه صورت پذیرد.
این ویژگی به سازمان ها جهت کنترل مصرف پهنای باند و بهبود عملیات تجاری کمک خواهد کرد.

کنترل پیشرفته اندپوینت با Asset Management:
ویژگی Asset Management برای اطمینان از حفاظت فیزیکی از دارایی های IT سازمان بهبود یافته است.
گزارش تفصیلی نقاط پایانی می تواند بر اساس پارامترهای مختلفی از قبیل سیستم عامل (OS) نصب شده، نام برنامه، نام پردازنده، آخرین زمان خاموش شدن و غیره باشد.

شناسایی فعال تهدید باج افزار:
فناوری شناسایی ابر هوشمند (Intelligent CloudDetect) سکورایت، حفاظت جامعی در برابر آلودگی های باج افزار ارائه می دهد.
در گزارش اخیر، AVLab امتیاز Advanced +++ را به Seqrite EPS برای شناسایی ۲۸ فایل نرم افزاری مخرب باج افزار رمزنگاری اهدا کرد. در حال حاضر EPS 7.1 جزئیات دقیقی درباره باج افزار در همه کلاینت های سازمان ارائه می دهد و اطمینان می دهد که این آلودگی ها با موفقیت قرنطینه شده اند.

این نوشته در کوییک هیل ارسال و , , , , , , , , , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *