فناوری DNAScan کوییک هیل

هم زمان با گسترش استفاده از اینترنت، سوء استفاده از وب ۲٫۰ نیز افزایش یافته است. بطوریکه امروزه کاربران کامپیوتر بیشتر مورد تهدیدات روز صفر و خطرات زمان واقعی انتشار قرار می گیرند و هرگونه دسترسی به اینترنت بدون محافظت امکان پذیر نیست  و بی شک توسط جاسوس افزار، تبلیغ افزار و بات های خطرناک مسدود می شوند. آیا نباید این روند را متوقف کرد؟

به دنبال همین آلودگی ها، وضعیت همینطور سخت تر می شود و حتی اگر شما از نرم افزار آنتی ویروس آپدیت شده هم استفاده کنید امکان آلودگی برای شما نیز وجود دارد . به دلیل اینکه این نرم افزارها، نمی توانند دفاع کاملی را در برابر تروجان های جدید و پیچیده و باتهایی که هنوز تشخیص داده نشده و در به روز رسانی قرار نگرفته اند، ارائه کنند.

شرکت کوییک هیل برای مقابله با این مشکل فناوری DNAScan کوییک هیل را طراحی کرده و از آن برای شناسایی تهدیدات جدید استفاده می کند. این تکنولوژی برای شناسایی ویروس های جدید به کار می رود و نیاز به بانک اطلاعاتی ویروس ندارد.

infographic زیر به تشریح نیاز به یک رویکرد پیچیده برای شناسایی ویروس و حذف آنها می پردازد و کوییک هیل با ارائه تکنولوژی DNAScan هوشمندانه خود سعی کرده تا یک گام فراتر از حفاظت معمول را برای کاربران خود ارائه نماید.

Print

این نوشته در عمومی, کوییک هیل ارسال و , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *