مایکروسافت اینترنت اکسپلورر -۹ را منتشر کرد.

سلام به همه، مایکروسافت مجدانه در زمینه حفظ حریم خصوصی آنلاین و محفاظت از ردیابی در وب کار می‌کند تا راهکارهای صنعتی برای اتخاذ پیشنهادات دیگران در جهت افزایش توانایی خود-بهبودی صنعتی دست یابد. انتشار مایکروسافت اینترنت اکسپلورر – ۹ با بهبود موارد زیر است.
سرعت : با IE9، وب سایت سطح جدیدی از عملکرد ها ارائه می شود توسط قفل گشای قدرت سخت افزار کامپیوتر از طریق ویندوز .بهبود کارایی بیشتر، به خصوص در پایین ماشین آلات پایان.به عنوان مثال، مایکروسافت تنظیم اضافی برای کم پایان کردن GPUs دارد، که در آن ما پیدا خواهیم کرد که حتی سرعت خواندن درایو تست سریع تر است ‌.
پاکسازی : با IE9، مصرف کنندگان می توانند در سایت های مرکزی تجربه مرور خود را نگه دارند ، آنها را به نوار وظیفه و تعامل با آنها را به همان شیوه برنامه های کاربردی  پینگ (Ping)کنند. مایکروسافت ping کردن به چندین مقصد در یک صفحه را بهبود داده است.در حال حاضر ، یک سایت می تواند  به کاربران توانایی به پین یک سایت در روی دامنه دیگر را ارائه دهد.به عنوان مثال، یک شرکت با چهار خواص متمایز می تواند تمام آنها را برای ping کردن در یک صفحه ارائه دهد.
اعتماد : IE9  حمایت از صنعت پیشرو (مثل صفحه نمایش هوشمند ) برای دنیای واقعی تهدیدات (مانند سایت های مخرب و کلاهبرداری فیشینگ) که مصرف کنندگان صورت هر روز در وب گاه خصمانه را ارائه می دهد.همچنین انواع بهبود پیگیری حفاظت ساخته شده است.به عنوان مثال، مایکروسافت یک لینک در این محصول به یک گالری از لیست پیگیری حفاظت اضافه شده به بهبود توانایی کشف، فعال و اکتیو ایکس کنترل مانند ادوبی فلش در پیگیری حفاظت شرکت کنند.
سازگار : با HTML5 پرسرعت سخت افزاری، توسعه دهندگان می توانند نشانه گذاری مشابه در سراسر مرورگرهای استفاده از کلاس جدیدی از تجربه وب است که بیشتر شبیه برنامه از سایت و آدرس به بسیاری از مسائل که  احساس  جامعه به گزارش ارائه کرده است.
برای شروع تجربه وب سایت زیبا تر  با IE9 برای دیدن یک مجموعه کوچک از ۲۵۰ تا از بهترین وب سایت های که در سطح جهان ایجاد کرده است تجربه های زیباتر برای همه ما با IE9، به http://beautyoftheweb.com/experience بروید.

نویسنده: Ravindra

این نوشته در عمومی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *