ویژگی های شگفت انگیز PCTuner کوییک هیل

درست همانند یک وسیله نقلیه که به طور مرتب نیاز به خدماتی دارد تا عملکردی یکنواخت داشته باشد، یک کامپیوتر هم نیاز به تعمیر و نگهداری و مراقبت دارد تا همیشه بهترین عملکرد را داشته باشد. فایل های نامعتبر و عوامل مختلفی می توانند موجب کندی PC شوند و در عملکرد سیستم تاثیر منفی بگذارند، بنابراین لازم است تا هر چند وقت یکبار اقدام به تمیز کردن این درهم ریختگی نمایید. انجام این کار بهترین عملکرد کامپیوتر شما را تضمین می کند و موجب استفاده کامل از منابع سیستم شما می شود.

PCTuner کوییک هیل ابزاری مرکزی است که برای بهینه سازی کامپیوتر شما جهت ارائه عملکرد مطلوب کاربرد دارد. PCTuner نرم افزار سریعی است که برای حذف آثار ردیابی برنامه های استفاده شده در سیستم کاربرد دارد. علاوه بر این، دارای ویژگی پیشرفته حذف برنامه های ناخواسته در هنگام بالا آمدن و به طور کلی تقویت زمان بوت سیستم نیز می‌باشد. عوامل دیگری نیز می‌توانند مانع عملکرد بهتر PC گردند مانند فضای دیسک کم، کندی زمان بوت و فایل های رجیستری به هم ریخته که می‌توان با کمک گرفتن از ویژگی‌های زیر آن‌ها را حل و فصل نمود.

Disk Cleanup
هر کامپیوتری دارای فایل‌های ناخواسته و نامعتبر است که در طول زمان در سیستم انباشته می‌شود و برای بهبود عملکرد سیستم نیاز به حذف آنها می‌باشد. حذف فایل‌های موقت، فایل‌های ذخیره اینترنت (Cache)، فایل‌های میانبر نامعتبر، فایل‌های زباله و غیره. موجب افزایش فضای دیسک می‌شود. Disk Cleanup به شما این اجازه را می‌دهد تا به راحتی فایل‌های ذکر شده را از دستگاه خود پاک نمایید.

Registry Cleanup
فایل های رجیستری نامعتبر به علت نصب نادرست برنامه ها ایجاد می شوند. گاهی اوقات، حتی نصب صحیح نیز منجر به ذخیره سازی ورودی های نادرست می شوند. حذف این ورودی ها منجر به پاسخ دهی سریع تر و کارایی بهتر سیستم می گردند، اما این کار برای حذف مدخلهای جداگانه امری غیر عملی و سخت است. PCTuner کوییک هیل این فرآیند حذف را به سادگی انجام می دهد.

Traces Cleanup
این ویژگی تمام آثار ردیابی تاریخچه اینترنت، تاریخچه جستجو، فایل‌های موقتی اینترنت و لیستی از برنامه‌هایی که اخیرا استفاده شده (MRU) را حذف می‌کند. حذف کوکی‌ها و تاریخچه استفاده کامپیوتر به طور قابل توجهی عملکرد سیستم را بهبود می‌بخشد.

Auto Tuneup
این قابلیت جامع به شما اجازه می‌دهد تا اعمال پاکسازی دیسک، پاکسازی رجیستری، پاکسازی آثار ردیابی و Defragmenter را در هر زمانی انجام دهید. با کمک Auto Tuneup، دیگر نیاز نیست تا هر کدام از این فعالیت‌ها به صورت جداگانه انجام شوند بلکه فرایند بهینه سازی با این ویژگی بسیار ساده انجام می‌شود.

Duplicate File Finder
یکی از اجزای کلیدی که موجب اضافه شدن به هم ریختگی سیستم می‌شود، نسخه های تکراری و تصاویری از فایل‌های مختلف بر روی سیستم است. اغلب این تصاویر تکراری و بی ارزش به سادگی منجر به کاهش سرعت دستگاه می‌شوند. Quick Heal PCTuner تمام دستگاه را از وجود فایل‌های تکراری اسکن و سپس آن‌ها را به طور دائم حذف می‌نماید.

Secure Delete
نرم افزار بازیابی پیشرفته ای است که می‌تواند حتی برای بازیابی فایل‌هایی که حذف شده‌اند، مورد استفاده قرار گیرد . اگر شما می‌خواهید تا به این وضعیت دچار نشوید، توصیه ما به شما استفاده از ویژگی حذف امن می‌باشد. فایل‌های پاک شده از هارد دیسک با استفاده از متدهای حذف یک-گذره (one-pass)، دو-گذره (two-pass) و DOD به صورت کامل از روی هارد شما حذف خواهند شد. متد حذف DOD یک روش توصیه شده از سوی دپارتمان دفاعی شرکت است که حذف داده ها را به صورت کامل ضمانت می‌کند.

Restore
گاهی اوقات حذف تصادفی داده می‌تواند باعث لطمات زیادی گردد. هر گاه عمل پاکسازی توسط PCTuner انجام شود یک نقطه بازگردانی ایجاد می‌نماید. در صورت وقوع هر تغییر و یا حذف ناخواسته، با بهره از این ویژگی می‌توان تضمین کرد که داده به آسانی به یک نقطه قبلی برگردانده شود. ویژگی بازیابی به طور پیش فرض فعال است، اما می‌توان آن را غیر فعال هم نمود.

Service Optimizer and Startup Booster
برنامه های ناخواسته اغلب در هنگام راه اندازی کامپیوتر اجرا و موجب کاهش قابل ملاحظه سرعت PC می‌شوند. چنین برنامه‌هایی را که در استارت آپ جای دارند را با کمک این دو ویژگی می‌توان متوقف نمود.

Data Theft Protection
اگر کامپیوتر شما حاوی اطلاعات حساس می باشد، شما می توانید دسترسی به درایو های USB و دستگاه های ذخیره سازی خارجی انتقال داده ها را محدود کنید. این ویژگی به طور فعال از سرقت و از دست رفتن داده ها جلوگیری می نماید.

Quick Heal PCTuner به کاربران اجازه می دهد تا عملکرد دستگاه خود را با بهره از ویژگی های متعددی که می توانند به دلخواه انتخاب نمایند خوب و مناسب نمایند. حذف فایل های بی استفاده و پاکسازی عمیق دستگاه منجر می شود که کامپیوتر شما بهترین عملکرد را به دست آورد. هر کامپیوتر، علاوه بر داشتن بهترین نرم افزار حفاظت سیستم، نیاز به تعمیر، نگهداری و مراقبت کارآمد هر چند وقت یکبار دارد و این را می توان با کمک این محصول به دست آورد. PCTuner جزئی از نرم افزار توتال سکیوریتی کوییک هیل است، اما این محصول را نیز می توانید به طور جداگانه هم خریداری نمایید.

این نوشته در کوییک هیل ارسال و , , , , , , , , , , , , , , , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *