بخش بهداشت و درمان برای جلوگیری از حملات سایبری نیاز به بازبینی امنیت سایبری داخلی خود دارند

بخش بهداشت و درمان برای جلوگیری از حملات سایبری نیاز به بازبینی امنیت سایبری داخلی خود دارند

✅ بخش بهداشت و درمان برای جلوگیری از حملات سایبری نیاز به بازبینی امنیت سایبری داخلی خود دارند
🔸سال ۲۰۲۰ سالی بود که شرکت های داروسازی و درمانی در کانون توجه قرار گرفتند. همه گیری بی سابقه کرونا، در زمان بستن دفاتر و کسب و کارها و تأثیرگذاری گسترده بر زندگی در سراسر جهان، در نهایت ختم به یک اتفاق بزرگ در رونمایی از یک واکسن بالقوه شد. با تحقیقات و پژوهشهای فراوان، توجه جهان به سمت شرکتهای داروسازی و درمانی سوق داده شد ، که نقش اساسی در تولید، بسته بندی و توزیع این واکسن به شدت موردتقاضا دارند.
🔹 در Seqrite کوییک هیل، ما این را در اوایل شروع همه گیری یادآوری کرده بودیم و در ماه مه تجزیه و تحلیل کردیم که چگونه صنعت داروسازی از نظر امنیت سایبری با یک چالش منحصر به فرد روبرو است – چگونه نیروهای کار از راه دور در این صنعت می توانند در حالی که از نظر دیجیتالی ایمن هستند کار کنند؟ در مقاله ای که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد ، چالشهای اساسی برای صنعت بزرگ بهداشت و درمان که مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت تهدیدهای ناشی از حملات سایبری از جمله باج افزاری پررنگ نشان داده شد.

حملات اخیر سایبری به شرکت های داروسازی
🔸 چند هفته گذشته ثابت شد که این ترس بی دلیل نبوده است. در ماه اکتبر ، دکتر ردی ، مستقر در حیدرآباد، بازیگر برجسته در صنعت داروسازی هند که اخیراً مجوز انجام آزمایشات بالینی برای واکسن Sputnik V روسیه را گرفت ، مورد حمله باج افزار قرار گرفت. چند هفته بعد ، لوپین ، یک شرکت داروسازی دیگر از بمبئی ، فاش کرد که توسط یک حمله سایبری که بر سیستم های IT آن تأثیر می گذارد ، مورد اصابت قرار گرفته است.
🔹 این یک روند جهانی است که مهاجمان سایبری مخرب دارند که بعضی اوقات توسط دولت ها به کار گرفته می شوند و از تمرکز جهانی روی COVID-19 استفاده می کنند و به دنبال سرقت اطلاعات مهم هستند. مقامات امنیتی ایالات متحده هکرهای مرتبط با دولت چین را به هدف قرار دادن شرکت بیوتکنولوژی آمریکایی Moderna متهم کردند که روی واکسن نیز کار می کند. پروژه های واکسن ویروس کرونا ویروس ژاپن نیز مورد حملات سایبری قرار گرفته در حالی که کره جنوبی نیز گزارش داده است که آنها تلاش کره شمالی برای هک کردن شرکت های تحقیقاتی واکسن را خنثی کرده اند.
🔸 این اعداد در گزارش تهدید Seqrite برای فصل سوم ۲۰۲۰ منعکس شده است، جایی که صنعت بهداشت و درمان از نظر شمارش بدافزار در رتبه پنجم لیست صنایع قرار دارد. صنعت داروسازی یک صنعت حساس است، خصوصا در این زمان ها که امیدهای جهانی بر واکسن موفقی است که می تواند به همه گیری پایان دهد. به دلیل ماهیت حساس و ارزشمند داده های موجود در شرکت های داروسازی ، خطر حملات سایبری از طریق باج افزار، تهدیدهای مداوم پیشرفته (APT)، تهدیدات داخلی و سایر موارد بالا است.
🔹 شرکت های داروسازی برای اطمینان از اینکه بیشترین شانس محافظت را به خود می دهند باید اطمینان حاصل کنند که کاملاً بر روی مکانیسم های امنیتی خود تمرکز کرده و امنیت سایبری را بسیار جدی می گیرند.

افراد ، فرایندها و فناوری ها
🔸 امنیت سایبری موثر ، مدیریت خطرات مرتبط با سه عامل مهم یک سازمان است: افراد، فرایندها و فناوری ها. در این مقطع ، شرکت های داروسازی باید اطمینان حاصل کنند که درک کاملی از ساختار امنیتی موجود در سازمان های مربوطه خود دارند. پیاده سازی فرآیندها و فن آوری های جدید تنها زمانی می تواند اتفاق بیفتد که شکاف های موجود، چه از نظر افراد و چه از نظر فرایندها، مشخص شود.
🔹 اطلاعات، بزرگترین سرمایه شرکت داروسازی هستند و از این رو یک گام اساسی داشتن کنترل های دقیق دسترسی و دسته بندی داده های محرمانه است. یک رویکرد جامع باید شامل یک فرآیند بازرسی و ارزیابی دقیق باشد، سپس باید به رویکردی تبدیل شود که بیشتر به سمت پیشگیری از حادثه حرکت کند نه اینکه فقط به واکنش به حادثه متمرکز شود.
🔸 اندپوینت سکیوریتی سکورایت کوییک هیل، که اخیراً توسط AV-Test به عنوان محصول برتر برای ویندوز تأیید شده است، مجموعه ای از راه حل ها را ارائه می دهد که از شبکه و دستگاه های متصل آن در شرکتهای دارویی و بهداشت و درمان محافظت جامع به عمل می آورد.

🔹 برای دریافت راهنمایی بیشتر می توانید با شرکت فناوری ارتباطات فانوس نماینده انحصاری شرکت تکنولوژی های کوییک هیل، کی سون و وبروم در ایران در ارتباط باشید:
تلفن: ۷۷۱۴۲۵۲۶-۰۲۱
واتساپ: ۰۹۳۳۱۳۳۹۷۸۶
ایمیل: info@qhi.ir
تلگرام: @myfanoos

این نوشته در تهديدات جديد, کوییک هیل ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *