کلاهبرداری از حساب کاربران با حملات فیشینگ

کلاهبرداری فیشینگ معمولاً با ایمیل‌های طراحی شده خاص که به نظر کاملاً قانونی می‌رسد، انجام می‌پذیرد. هر شخصی که تازه وارد محیط اینترنت شده به راحتی می‌تواند توسط یک کلاه‌برداری پیچیده فیشینگ فریب بخورد و هدف از این کار در واقع به دست آوردن اطلاعات ارزشمند کاربر است.  کلاهبرداران فیشینگ ایمیل‌های انبوهی را به آدرس‌های ایمیلی که در اختیار دارند به صورت تصادفی ارسال می‌کنند. به طور معمول، پیامی ظاهر خواهد شد که ما از طرف یک بانک یا موسسه مالی آمده‌ایم. در این ایمیل طوری وانمود می‌شود که از طرف بانک Axis ارسال شده است.

این ایمیل به کاربران بیان می‌کند که «حساب شما در سیستم امنیتی جدید ما خطایی ایجاد کرده است و برای رفع این مشکل بر روی لینک زیر کلیک نمایید». اگر کاربر بر روی لینک کلیک نماید، به صفحهٔ hxxp://shuttleservicenewjersey.com/libraries/domit/theme/ indexx.html هدایت شده و از وی خواسته می‌شود تا برای امنیت بیشتر حساب خود شناسه ورود و پسورد خود را وارد نمایید.

این صفحه جعلی به سایر شبیه به صفحه ورود به بانک Axis می‌باشد. بنابراین هر کسی می‌تواند به راحتی فریب بخورد اگر او نشانی URL را تأیید کند.

کوییک هیل این صفحات فیشینگ را به راحتی شناسایی و مسدود می‌کند و از کاربران خود در برابر این حملات محافظت می‌نماید.

این نوشته در تهديدات جديد, کوییک هیل ارسال و , , , , , , , , , , , , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *