کوییک هیل رتبه بهترین محصول (Top Product) را از موسسه AV TEST کسب کرد

بررسی محصولات و گزارش تائیدیه های موسسه AV-TEST در آخرین ارزیابی سپتامبر-اکتبر ۲۰۱۶، توتال سکیوریتی کوییک هیل را با امتیاز برجسته ۱۷٫۵ از ۱۸ به عنوان برترین محصول آنتی ویروس جهان معرفی کرده است. نتایج را مشاهده کنید.
QH_AVtest_blog_postتوتال سکیوریتی کوییک هیل امتیاز کامل ۶ از ۶ را برای حفاظت و قابلیت استفاده، و امتیاز ۵٫۵ از ۶ را برای کارایی دریافت کرد.

گزارش AV-TEST، حاکی از آن است که توتال سکیوریتی کوییک هیل محافظت ۱۰۰ درصدی در برابر حملات مخرب روز-صفر که شامل تهدیدات وب سایت و ایمیل ارائه میدهد.
کوییک هیل باتوجه به چالش جهانی گسترش برخی از بدافزارهای خطرناک توانست با امتیاز ۱۰۰٪ به موفقیت چشمگیری نائل آید.
همچنین کوییک هیل هیچ گونه خطایی در هشدار و یا شناسایی نرم افزارهای قانونی به عنوان بدافزار انجام نداده است.
به دلیل استانداردهای دقیق امنیتی که توسط توتال سکیوریتی کوییک هیل نشان داده شد، عنوان “Top Product” را از موسسه AV TEST دریافت کرد.
توتال سکیوریتی کوییک هیل در زمینه محافظت در برابر آلودگی های مخرب، کارایی از نظر تاثیر آنتی ویروس بر روی سرعت و قابلیت استفاده از کامپیوتر امتیاز برتری نسبت به رقبای خود کسب کرده است. موسسه AV TEST، سازمان مستقل امنیت فناوری اطلاعات و پژوهش آنتی ویروس می باشد که این ارزیابی را روی ۲۲ محصول امنیتی خانگی در سه پارامتر “حفاظت“، “کارایی” و “قابلیت استفاده” انجام داده است.

QH-Infographic-AV-TESTنسخه ۱۷ توتال سکیوریتی کوییک هیل در اردیبهشت ماه سال جاری با هدف ارائه خدمات بهتر به مشتریان و محافظت از داده ها، تراکنش ها و کامپیوترها از جاسوس افزارها، تبلیغ افزارها، کلیدنگارها، خطر افزار (riskware)، و دیگر برنامه های مخرب رونمایی شد. از ویژگی های کلیدی عبارتند از کنترل والدین بهینه شده که خانواده را قادر به نظارت بهتر فرزندان در فضای مجازی کرده و با باج افزارهای جدید که به تهدیدی جدی برای داده ها، اطلاعات و سخت افزار کاربران تبدیل شده به طور کامل مبارزه می کند.

در کنار توتال سکیوریتی کوییک هیل، سکورایت اندپوینت سکیوریتی (EPS) نیز رتبه ۱۰۰ درصد در پارامترهای “حفاظت” و “قابلیت استفاده” در رده سازمانی نتایج AV TEST به دست آورد. موسسه AV-Test توانایی های هر دو محصول برای جلوگیری از گسترده ترین تهدیدات جرایم اینترنتی، از جمله حملات مخرب بلادرنگ و گسترش بد افزارها از طریق وبسایت و ایمیل را ستوده است.

AV-TEST معتبرترین سازمان در زمینه امنیت فناوری اطلاعات و پژوهش آنتی ویروس است که بیش از ۱۵ سال سابقه دارد. این موسسه که در آلمان واقع است، اغلب، اطلاعات آخرین بدافزارهای یافت شده را منتشر می کند و آنالیز دقیق بر روی محصولات و راهکارهای موجود برای مقابله با این تهدیدات را فراهم می کند. این موسسه مستقل در زمینه ی شیوه های آزمایش دقیق در سطح جهانی شناخته شده است. این موسسه روش های دقیق و سخت گیرانه برای انجام تست، آنالیز و ارزیابی کارآمدی راهکارهای امنیتی و محفاظتی در برابر حملات پیشرفته منتشر شده در کل سال را دنبال می کند. AV-TEST هر سال چندین آزمایش منحصر به فرد و مقایسه ای انجام می دهد و فرایندهای پیچیده صدور تاییدیه که در آن محصولات امنیتی IT مطابق با استانداردهای دقیق ارزیابی و تایید می شوند را نمایش می دهد.
برای اطلاعات بیشتر در مورد توتال سکیوریتی کوییک هیل به وب سایت ما مراجعه کنید.

این نوشته در کوییک هیل ارسال و , , , , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *