آخرین اخبار امنیتی هفته گذشته

این هفته، هفته ای نسبتاً شلوغ در صنعت امنیت بود. در اینجا به برخی از آخرین اخبار امنیتی هفته گذشته و نکاتی قابل توجه اشاره کرده ایم و به شما توصیه می کنیم که آنها را از دست ندهید.

 

نظارت بر ایمیل ۳۶ درصد در سپتامبر ۲۰۱۲ افزایش یافته است
بنا به گزارشات رسیده، نظارت آژانس امنیت ملی بر ایمیل جهش ۳۶ درصدی را در سپتامبر ۲۰۱۲ داشته است. با این حال، این بدان معنا نیست که ایمیل شهروندان به طور منظم در حال نظارت است. مجوز برای نظارت بر روی ایمیل ها توسط سازمان های اطلاعاتی مختلف، نیروهای پلیس و ارتش هند اعطا شده است. آنها همچنین باید توسط یک کمیته که متشکل از وزیر امور خارجه ، وزیر مخابرات و وزیر دادگستری است، مورد تأیید قرار گیرند.

فروش ۷۰۰ دلاری کیت سوء استفاده از ایمیل یاهو، توسط هکر مصری !
یک هکر مصری توانسته کیت نفوذی را ایجاد کند که هدف آن سوء استفاده از ایمیل کاربران یاهو است ، و این کیت را در انجمن های زیر زمینی به قیمت ۷۰۰ $ به فروش می رساند. این کیت به هکرها اجازه می دهد تا ایمیل ها را ارسال کرده و بخوانند و همچنین کوکی ها را با نسخه هایی که می تواند توسط آنها ردیابی شود جایگزین نمایند. یاهو به مورد امنیتی بوجود آمده پاسخ داده است و اظهار داشت که ما به کاربران ایمیل یاهو توصیه می کنیم تا از کلیک کردن بر روی لینک های مشکوک در ایمیل خود خودداری نمایند و همچنین کلمات عبور قبلی خود را بلافاصله تغییر دهند.

هک وب سایت Kapil Sibal و اعلام جنگ در دولت سوریه
گروه ناشناس Hacktivist مسئولیت هک وب سایت آقای Kapil Sibal، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هند را بر عهده گرفته است. ظاهراً، این کار به جهت جلب توجه برای عدم درک از آزادی بیان بر روی اینترنت انجام شده است. علاوه بر این، این ناشناس اعلام کرد که جنگ علیه دولت سوریه ظاهراً بر روی اینترنت نیز کشیده شده است و این جنگ های داخلی از سوی هند نیز حمایت می شود. اما این اتهام به شدت از سوی دولت هند تکذیب گردیده است.

Adblock Plus برای مسدودسازی تبلیغات ناخواسته آندروید
اگر شما از دیدن تبلیغات ناخواسته و پاپ آپ ها بر روی گوشی های هوشمند آندروید خود خسته شده اید، می توانید از یک برنامه جدید به نام Adblock پلاس استفاده نمایید. این برنامه به طور موثری نمایش تبلیغات را در زمان دیدن شما از سایت از طریق گوشی های هوشمند ، مسدود می سازد . لطفاً توجه داشته باشید که این برنامه تنها بر روی تلفن های آندروید unrooted با نسخه های آندروید ۳٫۱ یا بالاتر کار می کند و با فایرفاکس آندروید ناسازگار است.

این نوشته در عمومی, کوییک هیل ارسال و , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *