یک mobile security suite موثر باید چه چیزهایی داشته باشد ؟

با توجه به اینکه نرم افزارهای مخرب تلفن همراه رو به افزایش است و با علم به اینکه میلیون ها نفر از مردم در حال گرایش به استفاده از گوشی های هوشمند هستند، در حال حاضر استفاده از یک mobile security suite موثر برای حفاظت از دستگاه تلفن های همراه امری ضروری به نظر می رسد. نرم افزار اسکن موبایل برای محافظت از گوشی های هوشمند شما از تهدید های متعدد طراحی شده است. این مقاله ویژگی های امنیتی موثری که باید تلفن های همراه دارا باشند را برای شما عنوان کرده است . بحث زیر به برخی از ویژگی های موثر و مزایای آن اشاره دارد:
ویژگی ضد سرقت (Anti-Theft)
بزرگترین تهدید برای گوشی های هوشمند امروزه این است که به راحتی می توانند به سرقت رفته و یا مفقود گردند. گوشی هایی که برای فعالیت های مختلف آنلاین یا کار مرتبط با آن استفاده می شوند شامل منبع بزرگی از اطلاعات محرمانه هستند که می تواند مورد سوء استفاده قرار گیرند. در نتیجه، محافظت از داده های موجود بر روی دستگاههای تلفن همراه از طریق روش های قابل اعتماد زیر ضروری به نظر می رسد:

۱- ردیابی از راه دور
این قابلیت به شما کمک می کند تا مکان فیزیکی گوشی را به طور آنی با استفاده از فرستنده GPS ردیابی نمایید. این ویژگی محل دستگاه را نشان می دهد تا گوشی خود را بیابید.

۲- قفل از راه دور
این ویژگی دسترسی به دستگاه گم شده را با ارسال یک اس ام اس از قبل تعیین شده و احتیاط آمیز به گوشی گم شده مسدود می سازد. هنگامی که روش قفل پایین آغاز شده است، تنها یک رمز عبور از قبل تعیین شده می تواند در دسترسی به آن به شما کمک نماید.

۳- پاک کردن از راه دور
با استفاده از این ویژگی می توانید از راه دور اقدام به پاک کردن تمام داده ها از روی دستگاه گم شده نمایید. این برنامه همچنین به شما اجازه می دهد تا انتخاب کنید که آیا حافظه داخلی و یا کارت حافظه و یا هر دو، حذف شوند یا خیر.

۴- اطلاعیه تغییر سیم کارت
این ویژگی یک SMS را با احتیاط و مخفیانه به شماره تلفن جایگزین (از قبل داده شده) می فرستد و جزئیاتی را در مورد سیم کارت جدید موجود در آن را برای شما به اشتراک می گذارد.

ویژگی آنتی اسپم
خطر بعدی این است که دستگاه در معرض نرم افزارهای مخرب و هرزنامه ها است. کرمها از طریق پیام های SMS و MMS ، فایل های رسانه ای، برنامه های کاربردی، انتقالهای بلوتوثی، لینکهای ایمیل و دانلودهای مشکوک به دستگاههای تلفن همراه دسترسی پیدا می کنند. لینک یا فایل های ضمیمه بزرگترین حامل هرزنامه ها، تروجان ها و سایر نرم افزارهای مخرب هستند، بنابراین شما باید بسیار با احتیاط عمل نمایید.

۱- زمان واقعی اسکن
حفاظت زمان واقعی در برابر هر گونه تهدید ضروری است. به هر حال، این ویژگی می تواند در کاهش هزینه های تخلیه باتری، سربار حافظه و یا افزایش سرعت دستگاه به شما کمک نماید. همچنین گزینه هایی را برای اسکن منظم برنامه ریزی شده یا سیستم گسترده اسکن بر حسب تقاضا نیز ارائه می دهد .

۲- اسکن برنامه
نصب برنامه از طریق منابع شخص ثالث می تواند منجر به دعوت از نرم افزارهای مخرب خطرناک شود . این کار می تواند فایلهای لاگ مربوط به فعالیت ها و اطلاعات را به یک سرور از راه دور منتقل کند. نرم افزار امنیتی موثر و کارا تمام برنامه ها و فایل های رسانه ای و اطلاعیه های کاربر در مورد خطرات بالقوه را بلافاصله اسکن می کند.

۳- اسکن کارت حافظه
گوشی هایی که دارای اسلات کارت حافظه قابل جابجایی باشند (کارت حافظه ای که می توان بدون جدا کردن باتری برداشت) اگر یک کارت حافظه خراب را در آن قرار دهند در معرض خطر هستند. از این رو، تمامی فایل های موجود در یک کارت حافظه جدید اسکن شده و هر خطر بالقوه ای قرنطینه می گردند.

۴- حفاظت از هرزنامه (اسپم)
مجموعه های امنیتی هوشمند همچنین محافظت هرزنامه فعال را در مقابل آخرین تهدیدات به محض وجود آمدن، فراهم می کنند.

۵- مسدودسازی تماس و SMS
تماس های تلفنی و پیام های تبلیغاتی مزاحم به راحتی با این ویژگی مسدود می گردند. این کار معمولاً با ایجاد یک لیست سیاه / یا لیست سفید از اعدادی که ورودی فعالیت ها ناخواسته هستند، انجام می شود.

یک مجموعه امنیتی تلفن همراه خوب ویژگی های موثری را همانند عدم کندی دستگاه، نصب و راه اندازی آسان و کارآمد همراه با کمک های فنی موثر فراهم می کند. موبایل سکیوریتی کوییک هیل توانسته تا توقعات کاربران تلفن های اندروید، بلک بری و ویندوزفون را به خوبی برآورده سازد. ما اهمیت داده های شما را می دانیم و دائماً در تلاشیم تا ویژگی هایی را فراهم کنیم تا موجب حفظ داده های شما از قبیل داده رمزگذاری و امن بدون افت در عملکرد شویم.

این نوشته در کوییک هیل, مقالات ارسال و , , , , , , , , , , , , , , , , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *