آیا از ابزار کنترل والدین کوییک هیل استفاده کرده اید؟

والدین در زمان مدرسه رفتن بچه ها سوالات متعددی در رابطه با فضای امنیت سایبری فرزندانشان به وجود می آید. برخی از این مسائل شامل آزادی و زمانی است که باید به بچه ها جهت استفاده از دسترسی به اینترنت داده شود. پرسش های دیگر در وهله اول حول نحوه دسترسی می چرخد. امروزه بسیار رایج است که شما نوجوانانی را می بینید که با گوشی های اسمارت فون خود به مسنجرهای وب دسترسی دارند، اما این یک ایده خوب است؟

مراقبت از کودکان و قادر ساختن آنها به درک اهمیت امنیت اینترنتی و اقدامات ایمنی چیزی است که باید نسبت به آن مسئولانه رفتار شود . عوامل مختلفی را می توان در اینجا به بازی گرفت که برخی از آنها را می توان کنترل کرد اما برخی دیگر قادر به کنترل نیستند. خوشبختانه، ابزار های بسیار زیادی وجود دارد که می تواند به طور موثر برای رسیدن به این هدف مورد استفاده قرار گیرد. یکی از این ابزارها ویژگی های کنترل والدین محصولات کوییک هیل است و به این دلیل است که شما می توانید در معرض خطرات اساسی قرار گرفتن کودک خود را کنترل نمایید.

بسیاری از والدین از مدرسه رفتن فرزندان خود حتی آگاه نیستند و ویژگی چند کاره کنترل والدین برای آنها ارائه شده است. به منظور سفارشی کردن این کنترل، لازم است تا شما بر روی آیکون کنترل والدین در داشبورد کوییک هیل کلیک کنید. این تنظیمات را می توان برای تمام کاربران دستگاه اعمال نمایید و یا می توانید برای کاربران خاص محدود کنید . در اینجا تغییرات برجسته ای توسط کنترل والدین ارائه شده است.

 

محدود کردن دسترسی به دسته خاصی از وب سایت ها
این قابلیت به شما اجازه می دهد تا دسته های خاصی از وب سایت ها و تمام URL هایی که زیر آنها می آیند را مسدود نمایید . این ویژگی مانع از بازدید فرزند شما از وب سایت های ناخواسته می شود. به عنوان مثال، گروه سایتهای مختص بزرگسالان، کودک آزاری، مجرمانه و خشونت آمیز، مستهجن و غیره را می توان به طو کامل مسدود نمود.

محدود کردن دسترسی به وب سایت خاص
با استفاده از این قابلیت، می توان هر وب سایت شناخته شده را به طور کامل مسدود نمود. URL، نیاز به یک لیست از وب سایت های مسدود شده دارد و این کار مانع از باز کردن URL در هر زمانی می شود. علاوه بر این، همه زیر دامنه های یک وب سایت را می توانید با بهره از این ویژگی به لیست مسدود شده ها اضافه نمایید.

زمانبندی دسترسی به اینترنت
این قابلیت چند منظوره به شما این اجازه می دهد تا یک برنامه هفتگی برای دسترسی به اینترنت ایجاد کنید. اگر هر وب سایتی را خارج از زمان برنامه بازدید مشاهده کنید، آن را به سادگی مسدود می نماید. این زمانبندی را می توان بر اساس ساعات روز برای هر روز از هفته تنظیم کرد و به طور کامل به تصمیم شما در رابطه با اینکه چند ساعت در روز دسترسی به اینترنت داشته باشند ، بستگی دارد.


والدین تشخیص می دهند که زمان مناسب برای کودکان خود جهت بهره از ابزارها و دسترسی کامل و بدون نظارت به اینترنت چه وقتی باشد. البته، این تصمیم گیری برای تعیین مناسب ترین زمان در دست خود پدر و مادر است و همچنین اطمینان حاصل شود که بهترین ویروس نرم افزار حفاظت اکنون فعال است. ویژگی کنترل والدین کوییک هیل برای کسانی که مایل به استفاده از آن هستند مزایای زیادی دارد. با آگاهی درست و استفاده از ابزارهای مناسب، می توان کودکان را از تهدیدات اینترنتی در حال ظهور محافظت کرد.

این نوشته در کوییک هیل ارسال و , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *