رونمایی کوییک هیل از راهکار مدیریتی مبتنی بر فناوری ابری دستگاه موبایل

پونا، ۱ اکتبر ۲۰۱۴: تکنولوژی های کوییک هیل، پیشرو ارائه راه حل های امنیتی IT، راهکار مبتنی بر فناوری ابری خود را برای مدیریت دستگاه تلفن همراه (MDM)، برای کمک به مدیریت افزایش تعداد دستگاه های تلفن همراه و گوشی های هوشمند سازمان ها و شرکت های تجاری منتشر کرد. راه حل مبتنی بر ابر MDM به طور چشم گیری پشتیبانی را آسان می کند و باعث افزایش امنیت دستگاه تلفن همراه، بدون نیاز به رسیدگی دستگاه تلفن همراه کاربر از لحاظ فیزیکی می شود.اجرای سریع دستگاه های تلفن همراه به ویژه گوشی های هوشمند در افزایش بهره وری سازمان ها و شرکت های تجاری، مقابله با چالش های امنیتی بسیاری از دستگاه های تلفن همراه، اغلب پیچیده است. هنگامی که یک دستگاه تلفن همراه جدید و یا گوشی های هوشمند به شبکه سازمان یا شرکت اضافه می شود، امکان از دست دادن اطلاعات، آلودگی های نرم افزارهای مخرب و تهدیدات دیگر چند برابر افزایش می یابد.

MDM کوییک هیل، سازمان ها و شرکت های تجاری را قادر می سازد تا به طور جامع سیاست های ابزارها و تنظیمات امنیتی موبایل را مدیریت و کنترل کنند. MDM اجازه نصب و راه اندازی سریع و آسان با استفاده از راهکارهای بدون نیاز به سرمایه گذاری اضافی در زیرساخت ها را می دهد.

سانجای کتکار، مدیر ارشد فناوری، تکنولوژی های کوییک هیل گفت: “نیروی کار تلفن همراه اغلب حامل بسیاری از اطلاعات تجاری حیاتی می باشد. بنابراین چالش هایی که بخش فناوری اطلاعات با آن مواجه است با توجه به تقارب جابجایی و گسترش داده در حال پیچیده تر شدن است. «”ما می خواستیم یک راه حل MDM را معرفی کنیم که مشکلات موجود در بخش IT را اضافه نمی کند. پس باید ساده، آسان برای استفاده، مقرون به صرفه و مقیاس پذیر باشد. سادگی این راه حل، مدیریت دستگاه های تلفن همراه در سازمان ها و شرکت های تجاری موجود در مدل های آندروید و حامل را آسان می کند. ”

MDM کوییک هیل، نیاز به سخت افزار فرضی را حذف می کند، در حالی که مدیریت انعطاف پذیر پروفایل، مراحل ثبت نام را ساده تر می کند. ویژگی های مؤثر برای آزاد کردن منابع IT و تخصص طراحی شده است، به طوری که سازمان یا شرکت می تواند روی تجارت اصلی خود تمرکز کند. این شرکت همچنین نسخه آزمایشی رایگان را با صدور مجوز مقیاس پذیر برای تمام مشتریان علاقه مند، با فرآیند ثبت نام آسان، فراهم کرده است.

نکات برجسته کلیدی MDM کوییک هیل:

این راه حل مبتنی بر ابر با ثبت نام آسان، به صورت فوری و مبتنی بر درخواست در دسترس است و می تواند در عرض چند دقیقه راه اندازی شود. کاربران می توانند سیاست های ثبت نام و همگام سازی را با ایمیل و یا SMS، صرف نظر از موقعیت مکانی تکمیل نمایند.

کنسول مدیریت یکپارچه، وضعیت انطباق و جزئیات مربوط به تمام گوشی های هوشمند و دستگاه های تلفن همراه متصل شده را نشان می دهد.

MDM کوییک هیل SaaS واقعی را ارائه می کند. SaaS همیشه از CAPEX به OPEX تبدیل می شود. MDM کوییک هیل به سازمان ها استفاده از راه حل مبتنی بر درخواست مقرون به صرفه را پیشنهاد می کند.

با کمک محافظ مرورگر، مسدود کردن URL، قابلیت ضد سرقت، ردیابی مکان جغرافیایی و غیره، می توان از دستگاه های تلفن همراه شرکت محفاظت نمود.

MDM کوییک هیل مقیاس پذیری انعطاف پذیری فراهم می کند که هیچ محدودیتی برای تعداد دستگاه های تلفن همراه که می تواند پشتیبانی شود وجود ندارد. به عنوان مقیاس عملیات و گسترش جابجایی، راه حل MDM ما سریع و مؤثر افزایش می یابد.

اطلاعیه های فوری و یا هشدارهای داشبورد توسط MDM اعلام میشود. این اطلاعیه برای افزایش امنیت و رعایت وضعیت دستگاه می باشد.

MDM کوییک هیل که مدیریت کنترل کامل تمام دستگاه های تلفن همراه در سازمان را دارد و اجازه استقرار سیاست ها در تمامی دستگاه های تلفن همراه مرکزی را می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره MDM کوییک هیل، به این لینک مراجعه کنید.

درباره تکنولوژی های کوییک هیل
تکنولوژی های کوییک هیل در سال ۱۹۹۳ تاسیس شده، که ارائه دهنده راه حل های امنیتی و دارای تاییدیه ISO 9001 می باشد. در طول ۲۱ سال، بخش تحقیق و توسعه این شرکت برروی امنیت IT برای کامپیوترهای شخصی و برای شرکت های کوچک و متوسط​​، شبکه های قدرتمند و راه حل های امنیت محتوا برای حفاظت از منابع شرکت ها و کانال های ارتباطی متمرکز شده است. کوییک هیل با Microsoft و Intel برای ارائه راهکارهای جامع امنیتی همکاری دارد. محصولات کوییک هیل در سطح بین المللی توسط آزمایشگاه معتبر ویروس شناسی نظیر ICSA Labs, AV-Test, West Coast Labs UK و …مورد تایید قرار گرفته است.
این شرکت در حال افزایش حضور جهانی خود با تاسیس دفاتر جدید در آمریکا، ژاپن و کنیا می باشد که در سال ۲۰۱۲ راه اندازی شده است. علاوه بر این، به یک شبکه عظیم و مرتبط با بیش از ۱۵۰۰۰ نمایندگی مجاز فروش و شبکه توزیع در بیش از ۶۰ کشور جهان متصل است.
تکنولوژی های کوییک هیل با استخدام بیش از ۱۱۰۰ نفر از بهترین متخصصین و کارشناس حوزه نرم‌افزار و امنیت در سراسر جهان در ۳۱ شعبه که دفتر مرکزی آن در شهر پونای هند می باشد، به میلیون ها نفر از کاربران در سراسر جهان خدمات ارائه می دهد.

این نوشته در عمومی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *